Suomen syömishäiriöyhdistys r.y.

ECED 2017 Vilnassa 7-9.9.2017. On behalf of the Scientific and Organizing committees I would like to invite you to participate in the Vilnius meeting of the European Council for Eating Disorders. Http www.ecedvilnius2017.net. Yhdistyksen kevätkoulutus on tänä vuonna kaksipäiväinen, 5-6.5.2017. Ensimmäisenä päivänä 5.5 perehdymme syömishäiriöpotilailla esiintyviin pakko-oireisiin ja? Yhdistyksen vuosikokous pidetään tänä vuonna torstaina 30.3 klo 18 Ravintola Sognossa. Kokouksessa käsittelemme.Rasmu.

OVERVIEW

The web page suomensyomishairioyhdistys.fi currently has an average traffic classification of zero (the lower the more users). We have crawled twenty pages inside the site suomensyomishairioyhdistys.fi and found two websites interfacing with suomensyomishairioyhdistys.fi.

SUOMENSYOMISHAIRIOYHDISTYS.FI TRAFFIC

The web page suomensyomishairioyhdistys.fi has seen alternating levels of traffic through the year.
Traffic for suomensyomishairioyhdistys.fi

Traffic ranking (by month) for suomensyomishairioyhdistys.fi

Traffic ranking by day of the week for suomensyomishairioyhdistys.fi

LINKS TO SUOMENSYOMISHAIRIOYHDISTYS.FI

Terapia Turku, Lieto, Paimio, Kaarina Yksilöille ja perheille

Köyliönjärvi, kuva Studio Jaakko Ojala. Terapiaa ja työnohjausta Turun seudulla. Katriinan Kammari on lokakuussa 2010 perustamani yritys. Tarjoan asiakaslähtöistä ja ammatillista psykoterapiaa ja keskusteluapua yksilöille ja perheille sekä paripsykoterapiaa pariskunnille kaikissa erilaisissa elämään liittyvissä, pienissä ja suurissa pulmatilanteissa. Kammari tarjoaa myös voimavarakeskeistä yksilötyönohjausta ja coachingia, ryhmä- ja työyhteisön työnohjausta sekä kriisityönohjausta.

WHAT DOES SUOMENSYOMISHAIRIOYHDISTYS.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of suomensyomishairioyhdistys.fi Mobile Screenshot of suomensyomishairioyhdistys.fi Tablet Screenshot of suomensyomishairioyhdistys.fi

SUOMENSYOMISHAIRIOYHDISTYS.FI SERVER

Our crawlers detected that a lone root page on suomensyomishairioyhdistys.fi took two thousand milliseconds to come up. I could not observe a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider suomensyomishairioyhdistys.fi not secure.
2 sec
84.34.147.40

We caught that this website is employing the Apache/2 os.

Suomen syömishäiriöyhdistys r.y.

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page suomensyomishairioyhdistys.fi has the following in the web page, "On behalf of the Scientific and Organizing committees I would like to invite you to participate in the Vilnius meeting of the European Council for Eating Disorders." I saw that the website also stated " Yhdistyksen kevätkoulutus on tänä vuonna kaksipäiväinen, 5-6." They also said "5 perehdymme syömishäiriöpotilailla esiintyviin pakko-oireisiin ja? Yhdistyksen vuosikokous pidetään tänä vuonna torstaina 30."

SEE SUBSEQUENT WEBSITES

Suomen Taekwondoliitto ry

Ottelukilpailijoiden haku Universiadeihin ja opiskelijoiden EM-kilpailuihin. Liikesarjamaajoukkueet EM- ja Beach MM-kilpailuihin. Belgian avoimista neljä kultaa ja kaksi pronssia. Ottelun alle 21-vuotiaiden EM-joukkue valittu. Beach MM-kilpailut avoinna kaikille kilpailijoille. Kukkiwon International Master Course ja Hanmadang Referee Course 19.

Suomen Taideterapiayhdistys ry

Yksityisiä taideterapia- ja taidepsykoterapiapalveluja -luetteloon hyväksytään ne yhdistyksen jäsenet, joilla on Valviran hyväksymä psykoterapeutin ammattinimike ja taideterapia-, taidepsykoterapia- tai kuvataideterapiakoulutus.

Suomen Taideyhdistys

Jussi Heikkilä -kirja yksi kauneimmista taidekirjoista. Suomen Taideyhdistyksen julkaisu, Pirkko Tuukkasen. Sai Kirjataiteen kaunis kirja -palkinnon Suomen kirjataiteen komitean Vuoden kauneimmat kirjat 2016 -kilpailussa. Suomen Taideyhdistys järjestää elävän mallin piirustusta Helsingin Taidehallissa.

Suomen Taiteilijat ry Valtakunnallinen vapaa taideyhdistys jo vuodesta 1968

Suomen Taiteilijat ry, säännöt 26. Vuosinäyttelyn taiteilijaesittelyt, pakko nähdä! Salatut Aarteeni 5. Kasia Vuorinen ja Toni Järvinen ART Exhibition. Eeva Ahtinen -Lentoon, Volare-. Esittelyssä Kaarina Koljonen ja Heljä Velin.

Suomentajan huomioita

Täyttä elämää marginaalikielten ja -kirjallisuuksien maailmassa. Varsinais-Suomi, Eurooppa, muu maailma.